ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
 
متن تصویر:
[عضویت]
عضویت در سرویس خبری
نام :   
ایمیل :   
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 6727
 بازدید امروز : 1188
 کل بازدید : 4451341
 بازدیدکنندگان آنلاين : 10
 زمان بازدید : 0.2500
روش ارسال تقاضا

مراحل تکمیل و ارسال مدارک جهت درخواست اعتبارسنجی اختراعات از سوی متقاضیان (تاییدیه علمی اختراع)

 

1.       تکمیل کامل و دقیق اطلاعات درخواستی در پرسشنامه درخواست  اعتبارسنجی (فایل پرسشنامه).

2.       واریز هزینه ارزیابی (مطابق با تعرفه موجود در سایت)

3.       ارائه فایل های مرتبط با اختراع و تجاری سازی اختراع ( شرح و توصیف- خلاصه- ادعانامهمقاله (در صورت وجود)- قرارداد تجاری سازی و فروش(در صورت وجود)- تایید از سازمان یا شرکت مصرف کننده- تست و آنالیز و نتایج بررسی ها و ... هر مستنداتی که نشان دهنده تجاری سازی و تایید تازگی و نواوری طرح می باشد) در دونسخه بصورت پرینت شده

4.       ارائه یک نسخه کپی برابر اصل گواهی ثبت اختراع

5.       کلیه اطلاعات و مستندات فوق علاوه بر تحویل یا پست مدارک در قالب یک درخواست تنظیم و به آدرس park.oir@gmail.com ) یا park.ipo@sustp.ir  ) ارسال گردد.

تذکر1:

در کلیه مراحل پذیرش تا صدور گواهی اعتبارسنجی در صورتی که گواهی  اختراع دارای اعتبار باشد انجام می پذیرد.( متقاضی می تواند جهت مشاهده وضعیت اعتبار اختراع از طریق لینک اطلاع کسب نماید.)

تذکر2:

نتیجه ارزیابی پس از دریافت نظرات داور و طرح در شورای مالکیت فکری به متقاضی اعلام می گردد.

تذکر3:

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 33605010-023 (دفتر مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان) تماس حاصل فرمائید.

 

.Copyright © 2017 Semnan University Science & Technology Park.  All rights reserved